Antud test on koostatud, mõeldes teleseriaalile Padjaklubi. Võite proovida kiiret vastamist vaimus. Ideaalis vastatakse igale reale 5-10 sekundiga. Number väljendab, kui kaalukas on assotsiatsioon. Nt 4 palli naiselik, skaalal naiselik – mittenaiselik. Igal väärtuste paaril on üks skaalarida, kuhu saab panna vaid ühe hinde. 0 vastus on sisuliselt kaotatud vastamisvõimalus, nagu igas teiseski küsitluses.

Sama imidzhitesti ei saa kasutada universaalselt. Testi saab kergelt teha isikuimidzhi mõõtmiseks. Huvitavamaks muudab tulemuste analüüsi see, kui hinnatav on ise ennast hinnanud.

Testinäide selgitab, mille poolest on imidzh sisulisem kui mistahes maine- või hoiakutest. Viimased on kahevalentsed, liikudes hea-halb vm lihtsal skaalal.

imidzhiküsitlus

skaala väärtused 4 3 2 1 0 1 2 3 4
aktiivne mitteaktiivne
mittekaval kaval
selge segane
sisutühi sisukas
tasane mittetasane
tühi täis
lõdvestunud pinges
ärritav rahustav
kuum külm
krobeline sile
süsteemne süsteemitu
mittevõitlev võitlev
sitke mittesitke
kõva pehme
märg kuiv
värske mittevärske
kahanev kasvav
naljakas tõsine
tavaline eriline
isiklik avalik
tõusev langev
kaugenev lähenev
lihtne keerukas
torkiv mittetorkiv
leebe mitteleebe
mitteläbimõeldud läbimõeldud
mittemagus magus
liikuv seisev
mitterõõmus rõõmus

Testi tulemuste analüüs. Imidzh on püsiv, kuid sõltub siiski hindajate paljususest. Suur enamus hindajatest on üllatuslikult üsna sarnaste assotsiatsioonidega. Võiks mõelda, et “haterid” tajuvad nt Padjaklubi täiesti erinevalt fännidest. Aga taju jääb tajuks. Kui kasutada nt skaalat “meeldiv – ebameeldiv”, siis muidugi saab “hater” end välja elada. Abstraktsetel skaaladel nt “märg – kuiv”, “pehme – kõva” on see võimatu. Tavapäraselt mistahes küsitluse puhul arvestatakse nö normaalkõveraga elik vastajate enamuse massiga. Ekstreegrupid on reeglina olemas nagu saba ja sarved, kuid neid ei ole vaja üldisesse kogumisse arvata. Alati on, kasutades Misha stiili, “haigeid ekstremiste”.

imidzhitesti näide